maanantai 30. tammikuuta 2012

Bloggarielämää

Meinaa tyssätä meikäläisen bloggariura heti alkuun mutta eikös blogitaukojen pitäminen silloin tällöin ole ihan jokaisen bloggarin arkipäivää. Olen myös tutustunut bloggarielämään sen verran enemmän, että olen aloittanut kaksi valokuvauskurssia. No, varsinaisesti ne ei tähän blogiin liity mutta toivon, että molemmat harrastukset tukisivat toisiaan. Eli blogiin saisi parempia kuvia ja toisaalta blogin pitäminen saattaisi synnyttää enemmänkin tarvetta kuvailla eri juttuja.



Valokuvaustaitojen parantaminen on ollut mulla haaveena vaikka kuinka monta vuotta mutta vasta nyt sain itseäni niskasta kiinni ilmoittautua kursseille ja olin niin onnekas, että pääsin. Kurssit kun kuulemma täyttyivät minuutissa ilmoittautumisen alettua. Kyllä lykästi! Kurssilla on jo pariin otteeseen tarvinnut kaivaa omia arkistoja erilaisiin tehtäviin ja vasta tämän myötä olen havainnut, mitä yleensä tulee kuvattua: ukkoa ja koiriamme (tai kai niitä pitäisi kutsua tässä blogissa vaikka rakeiksi). En kuitenkaan halua asettaa näitä ukkorakkikuvia arvostelun kohteeksi -ainakaan vielä, joten vaikeaa on ollut löytää sopivia kuvia. Tässä postauksessa nyt kuvituksena ne kaksi kuvaa, jotka olen tähän mennessä arkistoistani halunnut raottaa.



Tällaisia siis lisää tai vaihtoehtoisesti pitää altistaa omat rakkaat muiden arvosteltavaksi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti